Nya tider, nya bollar i luften

Äntligen har vi startat om på ny kula! Det va en jäkla smäll det blev, men nu är allt fixat, finally! Idag va vi även och köpte nya sängar till brudarna, så nu är det äntligen nya bollar i luften!!

Min data var ju helt dum så jag var och pratade med de på Media markt, men jag hann åka tillbaka till Oslo innan de hörde av sig om de kunde fixa det. Så på bussen påväg till Oslo ringer de till mig och säger att jag kan komma in.. Som tur är lämnar pappa in den, fixar den & skickar den till mig innan jag ens kommit innanför Oslos gränser..
Och nu är den ÄNTLIGEN HÄÄR! TOPPEN!

Jag mår toppen, vilket också är superbra! Jag ska få lära Anna allt jag kan på min restaurang imorn eftersom hon ska provjobba då.. Allt är så jävla super vilket jag ÄLSKAR!

De senaste dagarna har vi druckit massa vin och spelat disney låtar! Och nu när jag äntligen fått min data har vi laddat ner några filmer, sweeeat!

DISNEYDAGS PÅ RIKTIGT!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0