Då ska vi se, ytliggare en dag på jobbet h...

Då ska vi se, ytliggare en dag på jobbet har gått. Dagen började bra fram tills jag fick ett sällskap... De skulle ha akevitt, men i Norge får du inte servera sprit innan 1, så de fick vänta tills dess! När jag sedan skulle börja hälla upp drycken inser jag att det inte finns tillräckligt mycket!! Och det va bara jag och en ny servitris som jobbade, de högre cheferna va på möte på en annan restaurang!!! Så jag fick lite panik, men hittar en flask som vi har som prydnad och serverar. Det tar kanske 2 min sen frågar de vad jag serverat! Efter att ha smakat inser jag att det är saft!!! Det hela slutade bra och de fick nöja sig med en annan sort! :) innan jag löst det hela har hovmästaren fått ett sms om att jag har panik så hon kommer springandes när lugnet lagt sig :) haha ingen större skada skedd! Nej om man ska sätta igång att packa inför resan till Borås imorgonbitti :) haa de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0