Snart hemma!

Jag vet, mycket tjat om att jag snart är hemma. men ni förstår inte! Jag är som ett litet barn som räknar ner dagarna till julafton. Enda skillnaden är att de räknar ner för att få julklappar, jag räknar ner för att få komma hem till nära och kära! :)
Min älskade Anna har äntligen skaffat sig pojkvän, vilket jag nu kan berätta eftersom hon gått in i en relation på facebook! Jag är helt fruktansvärt glad för hennes skull! Jag vill ju bara komma hem och få träffa hennes lilla romans!

Men jag hoppas att hon inte glömmer bort mig nu när jag kommer hem, jag vill ju ha massa mys hemma hos henne nu när vi båda är lediga innan Thailand! Vi ska laga god mat och se på bra filmer, och prata om allt! Gud vad jag längtar hem nu!!

 
En sån här mysig middag hos Anna, med två olika sallader, eftersom vi tycker om olika! MUMS!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0