En vanlig torsdag.

Jaha, då va man ledig idag, vilket i och för sig är skönt! Enda problemet är väl att jag faktiskt för en gångsskull tänkte gå och träna! Jag är fullt seriös, hade tagit på mig träningskläder och ytterjackan, när det slog mig! ...
Staffan tog ju min nyckel igår.. alltså hade jag ingen nyckel! Helvete, vilket också betyder att jag inte kan lämna lägenheten, eftersom jag inte kommer in igen.. Vi har 3 dörrar man måste komma igenom innan man kommer in i lägenheten, och de är alltid låsta!! ...
Så nu sitter jag här, har tagit mig en dusch och ser på Wedding Crashers. Tänkte laga någon mat också, men som sagt kommer inte ut! Har lite gulaschsoppa jag kan gluffsa i mig! ..

Snart kommer ju även Micke ringa, för vi ska bli fulla ikväll! :) hehe, nej men det blir nog några öl. Snart lämnar jag ju faktiskt Oslo och min käre vän Micke.! Får se till att inte bli för trött bara!!
Naej, nu kör jag gulaschsoppa!
Smaklig måltid..

image description 


Me och min vän Mickemus.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0