Ensam hemma 1

Jaaag dööör av tristess, egentligen.. Men när jag faktiskt fått tid att tänka efter lite kom jag nog fram till att det va en sån här dag jag behövde, en dag för mig själv i tystnaden. Lite Emilia tid helt enkelt.. Det är inte ofta man får det när man delar lägenhet med 4 tjejer plus lite grabbar då & då! 
Imorgon ber jag till alla Gudar som finns i världen att jag ska få jobba, samtidigt som jag hoppas jag hinner träffa Anna & Sofia som kommer över dagen imorn!
Nu är det inte längre lång tid innan dom flyttat hit också!

Det jobbiga med att vara hemma i en lägenhet själv, UTAN nyckel & egentligen utan data är att jag inte ens kan damsuga, då vi har dammsugaren i vårt lilla förråd, och för att komma in dit måste man ha nyckel!
JAG DÖÖÖR!

Fia ringde precis också, imorn kommer Anna,Fia & Bosse hem till oss för att fika, kosligt! Då hade jag verkligen behövt städa.. Men jag får köra grunderna nu och allt som går att göra utan dammsugare!! :)

Men jag ska bara se klart på filmen jag precis börjat titta på, man blir så fruktansvärt glad av att se den! 

It´s complicated, heter den! 


seeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0