Måndagskväääll!

Skolan sög ju som vanligt! Något värre när inte JerrBerr är där och drar mig igenom en dag!
Jag längtar efter onsdag när alla är samlade!

Efter sugskolan, var träffade jag världens bästa Anna, som hon heter på min mobil, och Jojjohanna! Vi gick runt och shoppade lite, eller dom gjorde!
Några minuter senare satt vi på Espresso House och fikade lite! Vi kom överens om att köra på lite diet! Vettefan hur det här ska gå, men vi ska vara riktigt heta till nästa kryssning - 9 maj!

Efter den smarriga smörgåsen jag åt väntade jobbet! Helt okej dag! Det är kul när man har roliga människor att arbeta med. Sen kan man ju gärna stå över de där suriga kunderna som bara gnäller!

Men vet ni, jag känner mig så jäkla speeedad hela tiden! Är glad och lycklig, egentligen ingen anledning jag kan tänka mig! Jag har helt enkelt barnet kvar i mig, vilket jag ofta får kommentarer av...
Det är väl det som gör en ännu gladare, när någon kommenterar det!
Som när Jojjohanna sa: Jag förstår inte hur du orkar vara så glad hela tiden!
Då blir man ju ännu gladare och hoppar runt som en sparv! ..

Naej nu måste kroppen varva ner! Ska sova snart, bara lite plugg innan!

Sov sååå goott!
Tankarna går till min nästan kvävde vän Jessica Noreskog! Hoppas du överlever natten med dina mediciner!
SOFFANPROPPAN!

Sen ring mig! ( alltså inte du Jessica eller Soffan :P ) 

GOODIIE NIGHTIIIE!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är inte döende än, så ett tag till får du stå ut med mig :)

2010-03-31 @ 11:31:20
URL: http://snoorken.blogg.se/
Postat av: Emilia Maria Elisabet Eriksson

jaha.. aj då...! ;)

2010-04-01 @ 11:35:15
URL: http://emiliamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0